Palvelut jäsenille

Siirtolapuutarhan alueella on jäsenille tarkoitettuja mökkeilyä helpottavia palveluita, kuten suihkut, pysäköinti ja mullanmyynti. Palvelut tuotetaan mökkiläisten omin talkoovoimin ja katetaan lisäksi jäseniltä kerättävillä maksuilla.

Yhdistyksen aktiiviset toimikunnat vastaavat herttonomeille sekä kaupunkilaisille suunnattujen tapahtumien järjestämisestä. Esimerkiksi Riihen kahvilat ja soppalounaat, Elo- ja Syysmarkkinat sekä Lasten Olympialaiset keräävät joka vuosi paljon osallistujia.

Herttonomina pääsee mukaan monenlaiseen yhteiseen toimintaan ja talkoisiin – leipomaan myyntiin piirakoita, torjumaan kasvien vieraslajeja, auttamaan kesävesien avaamisessa tai tutustumaan omenasiiderin tekoon.